Torsdagsmys

Idag hittade jag ännu en lägenhet som skulle passa bra i min ägo. En tvåa, med sovrum, med kök, med yta. Ohh jag låter lite väl sentimental här men det hade ju passat mig så bra. Jag vill verkligen ha en större lägnehet där jag kan fixa och dona, möblera och inreda och mest av allt bara vara. Jag trivs här i min lilla lägenhet också men efter ett par år så känner man sig redo för något större och jag är redo nu.

Ja ja jag fortsätter att drömma och rätt vad det är så kommer jag ha en jättefin tvåa i närheten av stadens centrum. Jag får helt enkelt invänta rätt tillfälle. =) Snart så!

Idag har varit en sjukt bra dag, och jag ser fram emot helgen. Afterwork imorgon och a´la carte och vimmelfoto på lördag. Glöggmys på söndag! Jepp det här blir en bra helg.




Nu nagelfix! Sweet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0