Champagne High!

I helgen har jag gått på röda mattan, druckit champagne och haft en mycket trevlig kväll. Galapartajet blev succé och det var länge sedan som jag hade en så rolig kväll rakt igenom. Tack Linda med familj för inbjudan! =)

Jag har i helgen även övat min kreativa sida med kameran, jag har en lång väg kvar att gå men fy vad det är roligt. Jag har verkligen hittat en hobby som jag gillar till 100 procent. Är det nu man ska säga; Äntligen?

Efter en tågresa hem så har jag nu dött i soffan, tröttheten slog till så fort jag klev innanför dörren och jag var två sekunder från att gå och lägga mig direkt men det hade nog inte varit så populärt imorgon så jag avstod och nu känner jag mig piggare än någonsin. Fan.

Fast när jag tänker efter så lär jag bli trött efter duschen jag snart ska genomföra, avsnittet jag snart ska se och ciggen jag snart ska röka. Så jag behöver då inte vara orolig.

Jag har kommit underfund med att jag vill flytta! Gärna till en härlig vindsvåning i Gamla Stan. Typ. Jag bara älskar att min fantasi tror att det är möjligt. =)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0