VALBORGSHELG OCH BILDKAVALKAD

Äntligen valborg, nu kan man lugnt säga att det snart är sommar. Tillbringar helgen bakom baren med ett jävla drag på jobbet.

Det lär vara studenter ute då det är idag som beppemössorna åker på, den kvällen har man gamla fina minnen ifrån. =) Jag hoppas de håller sig på Vallarna.

Snart middag hos mina bästa, så det blir till att hoppa in i duschen fortare än kvick för att ta mig neråt stan. Onsdag är det visning, snart kanske mycket snart bor jag flera kilometer närmare centrum! Finally!

Bjuder på lite fina bilder från veckorna som gått, det kan vara på tiden!

Är fortfarande inte bitter över något. Så jävla typiskt. Life is good!



Vi har druckit skumpa och rökt vattenpipa!



Hittat nya brillor på Mickes.



Haft grillfest.



Druckit illgröna drinkar!



Vi har jobbat en del.



Vi har jobbat mycket.



Jag har hunnit med lite nattpass. Mackproduktion på hög nivå!



Och vi har haft en påskhare på jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0