MASTER OF WINE

En dag i framtiden kommer jag, ja just jag innehava titeln Master of Wine tillsammans med få andra i Sverige. Om det blir om 5 år, eller om 10 eller kanske till och med 15 så kommer jag innan jag dör att vara just det.

Första dagen har gått utmärkt, nervositeten lugnades med ett fint Lycka till sms i morse av Emsan, just då vid det tillfället höll jag på att dampa ur men med lugna säkra steg fann jag mitt hem just där på skolan.

Hemma, ja det kommer bli som ett andra hem.

Jag ska inte förstöra hela eran kväll med babbel om allt hit och dit, det räcker med att säga att allt gick grymt jävla bra. Jag har kommit rätt.

Jag är enormt stolt över mig själv som faktiskt tog tag i saken och sökte och kom in.


Imorgon besöker vi F12, Operakä'llaren, Grappe och massa andra fina restauranger. Kan nog fan bli en grym dag det med.

Och glöm inte Ladies Night på lördag, kommer fan bli en grym kväll!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0