THE EDGE OF GLORY



Efter mycket tjat och mycket gnäll. Efter timmar av kliande och tubar av AloeVera trodde jag min arma hud skulle återgå till normalt fint solbränd skick. Nej det har fortfarande inte hänt, kanske imorgon?

Jag lever fortfarande kvar i Maltamode, när det var dags för fika idag fick shorts och tröja bli mitt val. Det är dock inte lika varmt här hemma som det är därnere så jag fick allt frysa mig igenom den dära fikan. Det börjar bli höst här hemma, långbyxor och långärmat är vad som gäller snarast.

Imorgon är det en dag kvar innan mitt liv förändras, en förändring jag faktiskt ser fram emot. Jag ska nu det närmaste året försätta mig djupt i studiernas värld och för att vakna till liv ett år senare, då med en titel som är sommelier.

Jag ska under årets gång fördjupa mig i vinets värld, druvor och länder, solen och vindens betydelse. Jag ska göra praktik. Jag ska plugga för tentor. Jag ska bli fattig! Men fy fan vad jag är glad!



























Memories














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0