OHH NO

Fortfarande bitter över den inkompetenta personalen på Skeppsbron, kanske dags för ett inlägg iaf. Skitliv!

5 personer i baren, krock, 1 led bakom, krock, 2 led bakom, krock, krock, krock, 4 led bakom. Jaha ska du ha kassan, men ja också, ja med. Hej, jag undrar om man kan beställa i den här baren? Krock, krock, krock.

Jag är absolut inte den bästa men jag är inte heller den sämsta. Jag kan kränga grejer ganska fort och smidigt, men jag kan självklart bli bättre. Min poäng i det hela är att man kan inte stå 5 personer i en bar knappt anpassad för 3, det är som att skapa trubbel själv.

Okej jag ska låta det va, jag jobbar ju inte ens där. Shame shame on me! Förlåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0