JUST TWO DAYS AGO

Vaknar sakta men säkert till liv efter helgen. Det är inte lika mörkt och ja det känns nog nästan som vanligt igen. Depp hit och depp dit, ibland så måste man även om det är tråkigt så in i helvete att ransaka sig sjäv och faktiskt tillslut ändra på det som inte känns ok.

Nu jobbvecka startad, dagspass hela veckan, ingen rose och jag är osocialast i världen. Just the way i like it. Jag rings med mina bästa, får en dos av energi och sen lever jag i en bubbla här hemma. =) På ett sätt snäppet sjukligt men på ett annat helt jävla underbart.

Mailade på en lägenhet i Stockholm idag. Framsteg. Jag är stolt. Har inte några speciellt stora förhoppningar men va fan jag gjorde det iaf, och jag fick svar. Hyresvärden, you got mail!

En sak till, jag ska bekänna, jag ska skämmas ett bra tag, jag ångrar mitt köp, jag har beställt en sådan där onepiece. Fy fan, jag skäms samtidigt som jag längtar till hösten så jag kan krypa upp i min fina lilla dress och bara mysa. Men men nu har jag iaf bekännt mina synder.

Väntar fortfarande på svar!

Veckan som gått, midsommar, en helt vanlig torsdag och en helt underbar söndag finns nu i bildform. Från mitt hjärta min blomma iPhone. Here they are....
























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0