STHLM BY NIGHT

Jo men visst, vi kom iväg på en härligt utekväll i den stora huvudstaden. Och det var fantastiskt på alla sätt och vis.

Rörde oss från Nyköping runt halv tre i Minis visselpipa till bil, grundade med Max, eller ja en Lyxshake a´la Max för min del innan bilen tog oss vidare mot den stora staden Sthlm.

Hittade efter mycket om och men med en gps i mobilen som funkade halvhjärtat och bara vill att vi skulle åka rakt fram, men vi kom fram till slut. Började kvällen med lite mat och vin i Kungsträdgården och sen vidare till Strandbryggan för en riktig rosékväll. Och rosé blev det, ja det var ingen brist på den drycken iaf. =)

Solen stod högt på himmlen och det vara bara på tok för jävla mysigt. Jag gillar den där staden som alla avskyr och på ett sätt kände jag mig hemma.

Några andra ställen hann vi med innan vi avslutade kväll på Soap Bar. Bra ställe, bra musik och den var länge sen jag dansade och hade så roligt. Goda vänner och Rosé är en helt oslagbar duo!

Sammanfattningsvis var det en grym måndag med inslag av blåsor på fötterna av klackar, myggbett på benen och en blå armbåge!? Ja fråga mig fan inte hur, men den är blå och den gör ont så någonstans under kvällens gång så har jag slagit i den helt jävla ordentligt. =)

Väl tillbaka i Nyköping var det dags för jobb och jag har nu helt slut som människa, fortfarande en hel del bakis, kanske lite skakig och trött är bara förnamnet. Så det är dags för vila, skönhetssömn och återhämtning. =)

Bjuder på ett axplock av bilder...















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0