LEAVING HOME

Går nästan på repeat här hemma, denna grymma låt där rösten ger mig gåshud.

Annars har dagen varit bra, jag har känt mig lite som en hemmafru. Vaknade vid halv sju, kanske inte så konstigt etersom jag däckade lagom trött innan tio igår kväll. Städade undan lite, käkade frulle och somnade på soffan igen. Jag var kanske inte så pigg som jag trodde. =)

Gick till Ica för att hämta ett paket, glömde leg, fick gå hem igen för att sen gå tillbaka. I paketet låg mina efterlängtade böcker. Så nu är mina kvällar räddade! =)

Har även gräddat pannkakor till ett helt regemente, och jag gör fan världens godaste pannkakor, de blev så jävla bra! Och nu har jag även övat ordentligt på att vända dem i luften, så ja man kan ju säga att jag har haft roligt och mitt kök lite mindre roligt. Men men det här är väl första gången som jag lagat mat i lyckorus och då får man stå ut med det.

Mer än så har inte hänt. Imorgon blir det dock lite bio, det var ju år och dagar sen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0