400

Det här är inlägg nummer 400, jag har sedan i juli komponerat ihopa inlägg fler än årets dagar. Jävlar. Om man bortser från alla dessa meninglösa, fantastiska jag har inget att gör inlägg så kan man säga i snitt ett om dagen. =)

Senaste dagarna har varit långa, intensiva och roliga. Jag har nu börjat mitt nya jobb på systemet och det känns helt jävla underbart bra. Jag har kommit in i det jävligt fort och jag tycker det är roligt. Finns grymt mycket kunskap att hämta och det kliar i fingrarna efter att lära.

Det jag tydligen har trubbel med att räkna, jag är hopplös. Och att räkna sin kassa utan minräknare, bara genom att använda huvudräkning det är inte riktigt min grej. Mitt tankspridda jag kan ju inte ens koncentrera mig på en enda sak just då. Så jävla typiskt. Men men i det stora hela går det fantastiskt jävla bra. =)

Dagtid dock är inte heller min starka sida, men jag kommer upp, är ganska pigg, orkar träna efter jobbet men mer än så fixar jag inte. Då slocknar jag helt.

Har hittat min icke fantastiska cykel. Pluspoäng.

Nu dags för sömn. Ny dag imorgon! Puss alla de mina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0