1 DONE 1 TO GO

Det var länge sedan jag bloggade från datorn, i och med appen till telefonen gör det hela mycket lättare. Bilderna laddas direkt även om inlägget i sig inte blir som jag vill. Inläggen finns heller inte med i arkivet när man loggar in, skumt...

Vaknade imorse, sov en halvtimme till. Kokade min första panna kaffe och började göra tentan. Upptäckte efter första provet (5 totalt) att ciggen var slut, kaffet börjat sina men va fan det var bara att köra på.

Frågorna var svåra även om det var flervalsfrågor. Komplicerade med liknande svar, frågor på saker vi inte gått igenom.
Men fortfarande väldigt nyttigt. Nästa tenta på torsdag då vi har prov på hela jävla världens vinländer.

Hujeda mig.

Jag håller mina tummar på torsdag.

Det är dags att sova, klockan ringer imorgon precis som vanligt, dock ett par timmar tidigare. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0