ATT HLT ENKLT BAR GLMMA BOKTÄER!?!

Ha ha jag skrattar fortfarande högt! Loggade in på bloggen här via mobilen och fick se en kommentar jag fått på inlägget där jag skrev att jag missade bokstäver helt vilt!

Emsan skrev;
Malta 2011, vid charaderna:
Sara tittar frågande på lappen och undrar vem som skrivit den. Jeanette är den skyldiga.
-Jag brukar skriva ganska tydligt. Jeanette kollar på lappen och utbrister; -oj jag har visst glömt några bokstäver.

Jag har fått nu svart på vitt att det inte bara är här jag missar bokstäver till höger och vänster, det var även på Malta vid charaderna och självklart nu hemma också när jag sluter mitt hår av oförståelse för mina egna anteckningar!

Sms likaså!
Inköpslistor, brev, mail ja you name it!

Damn it!

Jag skrattar fortfarande högt!

Dagen idag har varit massiv! Började morgonen med livets dryck, kaffe. Historia, lagring, rostning ja allt om kaffe. Sprang sen över till Löfbergs Lila kontor och fortsatte med kaffeprovning och espressogenomgång. Trots allt kaffedrickande, är nog uppe i 25 koppar idag, så blev jag aldrig piggare utan helt tvärtom. Så jävla skumt! Kan man överdosera kaffe och få motsatt effekt?

Resten av dagen gick i ett töcken helt klart men gick på en visning som gick bra. Svar kommer imorgon! Tänk om jag lyckats få ett rum så nära skolan? Det hade varit lycka! Stor lycka!

Det börjar bli svammel! Puss haj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0