EFFEKTIVITETEN SJÄLV

Hade innan klockan slog 12 idag hunnit med att städa, diska sortera och rensa i garderoben. Det är effektivt för någon som mig. tvättsugan drog igång strax efter det och passade ju utmråkt en dag som denna.

Det har regnat, det har blåst, varit ruggit och kallt och jag bröt en nagel i tvättstugan. I-landsproblem hela dagen verkar det som men fan fastnade med hela fingret i tvättmaskinen och det gjorde inte bara lite ont utan jävligt mycket ont.

Har börjat med den dåliga ovanan att snooza mig igenom morgon och det är något jag aldrig i mitt liv gjort. Det är ju dags för skola imorgon och då finns det inte riktigt utrymme för att snooza. Attans.

Ska fortsätta med studierna, väntar nu på mail angående en visning på ett rum imorgon. Jag hoppas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0