OKTOBER ÄR EN ROSA MÅNAD

Denna rosa månad där allt går i rosa som stöd för bröstcancerfonden. Jag tycker det är bra att det uppmärksammas men tycker det är lite konstigt att det bara är just bröstcancer som framhävs.

Har ännu inte införskaffat årets rosa band då jag helt enkelt bara slarvar bort dem. Men man kan ju hjälpa på andra sätt ändå.

Fick till en bra pluggdag trots allt och är lite väl besviken att 4 dagar gått och den enda dagen som jag verkligen studerade var idag. Min planering och prioritering framförallt är väl det som måste bli bättre. Ja, jag vet. Tjat, tjat, tjat.

Har jag inget bättre att berätta, nej. Det var en lung och väldigt händelselös helg. Typiskt.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0