VÄNTAT

Idag var dagen när alla hoppades på en presentation av iPhone 5. Det är nog många besvikna där ute just nu.

I våras när jag jobbade för 3 så var det jättemånga kunder som kom och diskuterade om och när 5:an skulle komma. De var fast beslutna att den skulle komma iår. Jag argumenterade emot som vanligt och sa det att det kommer komma ett s först. Som med alla telefoner från apple så går det ju nästan att räkna ut.

3g, 3g vit, 3gs, 3gs vit, 4, 4vit, 4s, 4s vit och sen kommer 5. Känns skönt även om jag senaste tiden tvivlat på min teori så kan jag nu sova med gott samvete vetandes att jag hade rätt. And I love it.

Men men jag vill också ha 5. Och jag väntar fortfarande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0