WAITING ON THE WORLD TO CHANGE

Regnet öser ner. Jag är glad att jag är inomhus.

Fick en härlig söndag, med fika på stan med grabbarna grus. Svängde förbi Ica på vägen hem och köpte potatis!?!, ja ni som känner mig vet ju att matlagning inte är ett intresse eller rättare sagt en kunskap som finns i dennna lägenhet. Men fick till hemlagat potatismos som både var ätligt och gott. Pluspoäng eller vuxenpoäng, välj själv!

Firren var halvfabrikat, panerat och klart. =) Jag får ju ta ett steg i taget och gå varsamt fram för det finns ju inte en människa i denna värld som hade trott mig om jag sa att jag gjort potatismos och panerat firre helt själv.

Imorgon ska jag iaf ta mig i kragen och ta mig ner till biblioteket för att plugga där istället eftersom jag aldrig får något gjort här hemma. Jag har en plan nu eller ja nästan en plan eftersom tenta 2 och 3 är om bara två veckor. Hjälp, hur fan ska jag hinna med att lära mig allt vi redan gått igenom på så kort tid?

För en kort sekund fick jag upp avsnittet av Desperate Houswifes där Lynette knaprar sina söners adhd-medicin...
Filmen Limitless susade också förbi nu...

Jag vet att jag kan, jag vet att jag hinner, jag måste bara börja! Imorgon!




Även om orginalet är det allra bästa så är även det här en fantastisk version!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0