FAIL WITH DISTINCTION

Game over!

För tillfället känns det mesta hopplöst, hjärtskärande och bara allmänt jävla dåligt. Även om jag vet att det tillslut löser sig kommer det här året att bli mitt värsta någonsin.

Jag har aldrig i mitt liv känt mig så hjälplös och så förvirrad att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.

Jag hade hopp om detta år, som en chans framåt, som en utveckling. Nu känner jag inte ens glädje utan det enda jag gör är att jag oroar mig hela tiden. Konstant.

Jag har by the way ett helt hem till salu. Tv, dator, tele, padda, filmer, böcker, soffa, säng, porslin ja man kan säga rubbet. Allt åker nu. Det mesta är nytt och väldigt välvårdat!

Vill ni ha något så hojta.


Kommentarer
jenny

vad ska du ha för datorn? :) puss

2011-09-17 @ 10:13:43
Jeanette

Minst 10, den är värd 12 och typ ny plus att ps är installerat som jag köpt för 2.500. =)

2011-09-19 @ 21:42:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0