WELLDONE

Tenta klar. Pust!

Som vanligt när det är dags att testa mina kunskaper så försvårar jag det hela för mig själv. Överanalyserar, tänker svårare än det är och läser frågan om och om igen för att se så jag inte missat något. På ett sätt positivt då jag oftast alltid skriver utförliga svar men väldigt negativt när provet är tidsbaserat och det kanse bara hade räkt med ett ord.

Jag är glad att första är gjord och det kommer ju en hel del fler. Inför nästa tenta är det dags att plugga mer och kanske lägga upp en strategisk plan över allt. Hmm, jag tror att det hela gick fint och är inte speciellt nervös över resultatet, även om jag säkerligen hade en hel del fel.

Kemin är som sagt fortfrande ett mysterium...

Dagen fortsättningsvis spenderas i soffan, jag tänker fan inte göra mer idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0