FÖRSTA ADVENT

Har redan passerat, helt sjukt att ännu ett år snart har gått. Varför flyger tiden bara iväg?

Snart fyller jag 27 år, eller ja om 3 månader för att vara exakt. Tanken slår mig att mitt liv inte riktigt blev som det skulle. Kanske inte riktigt blev som jag hade tänkt heller!?!

När jag var yngre trodde jag att jag skulle dö innan jag fyllde 21, jag trodde man vara gammal när man var 25 och kunde inte för en sekund tro att man kunde skaffa barn efter 30. Som tur är förändras tankesättet man har och som sagt jag lever fortfarande, mitt liv tog inte slut vid 21, jag hade min bästa tid i livet vid 25 och tycker nog bara det är sunt att skaffa barn efter 30. Jag trodde heller aldrig jag skulle blogga om barn...

Min åldersångest gör sig nog lite påmind. Typiskt.

Hade iaf en trevlig första advent med Nisse. Vi tog tuben ut till Kista för att hälsa på Fredric och även kika runt på Attitudemässan. En mässa med inriktning hälsa och skönhet och såklart livstil. Vi hamnade verkligen på rätt plats.
Men men vi skådade människor som var kroppsmålade, modeller med anorektiskt utseende, smink och naglar i mängder och även en monter med sjukt snygga sexleksaker. Design var deras tänk.

Lelo is the shit.

Hann även med att prova en saltskrubb från Döda havet eller vilket hav det nu var som gjorde händerna babylena. Men 260 spänn för lite salt var väl ändå att ta i.

Vi avslutade mässan med Max, vi är verkligen hälsonördar ut i fingerspetsarna. =)

Bilder från mässan kommer vid jul, fick inte med mig kortläsaren upp. Skitliv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0