INSTALLERAD

Har krypit ner i mitt lilla nya kryp-in som tack och lov inte var ett hak utan en helt okej lägenhet. Lite ödslig och tom det är det enda.

Veckan som gått har kantast av motgångar precis som vanligt, men det är okej. Har insett att det l,kanske finns en mening med det hela och allt är ju inte negativt. Jag lär mig för varje gång att det bara är att jobba lite hårdare, tänka lite annorlunda så löser det sig.

För första gången på länge så bloggar jag från PC, fick inte riktigt med mig varken tv eller normala datorn upp så jag är tillbaka på den gamla trotjänaren som funkar lika bra fortfarande. Har lite svårt med tangenterna och lite svårt att navigera men lär mig väl tillbaka så småningom. Men gud det finns en anledning att man älskar mac. =)

Ibland kan jag ångra att jag inte köpte mig en bärbar mac...

Annars har min dag varit bra, åkte taxi till rusta och tågcentralen, tåg till stockholm, tub till slussen, buss till nacka forum (behövde ju en pump till min provisoriska säng) och sen buss till hemmet. Lägenheten ligger precis vi saltsjöbanan så jag har tur med det iaf.

Jag tror jag kommer trivs här, även om det är ett getto.

På onsdag kör vi nya starka tag på praktiken, nu jävlar ska jag visa dem att jag är något att räkna med.  =)

Nu några avsnitt innan jag somnar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0