VECKA 2

Har börjat grymt! Lite pepptalk från mina närmaste var nog allt jag behövde!

Hade en grym service igår och jag var grym! Tillbaka i mitt esse precis där jag ska vara! =)

Hann även med en AW igår efter jobbet med mina kära klasskamrater.
Började lite lugnt på vinbaren med trevliga viner och gott sällskap. Träffade på Svante och drog till soap, blev packad på drinkar och fish. Hujeda mig vad jag mår idag.

Hamnade en sväng på Spy bar, hur nu fan det gick till, har inte ett minne av att vi ens gick dit. Men så kan det gå!

Huvudsaken är att kvällen var trevlig! På söndag är det dags för lite extrajobb på mässan "Det goda köket" och efter det blir det en sväng ut till Norrtälje för att äntligen träffa Linda igen! Har saknat så!

Det är dags för jobb nu, jag hoppas på en lika grym service ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0