MITT LIV I PUNKTFORM

Gör en copycat och skriver mitt inlägg i punktform, tycker det ser så trevligt ut!!

Det är natt nu, jag borde sova!
Kan inte sova, det är kallt och mina fötter gör ont.
Blödig som satan, tror jag drabbats av den hemska sjukdomen vid namn PMS.
Röker på tok för mycket och borde drabbas av kol vid det här laget.
Funderar och tänker på tok för mycket, vad har jag gett mig in på?
Drömde mardrömmar inatt, igen.
Har en iPhone 4s att hämta ut som jag ej vill ha!
Försöker sälja min padda, försöker sälja allt.
Jag saknar väldigt många.
Jag saknar mitt jobb.
Jag avskyr gratisarbete även om det på sikt ger mig mer än jag tror.
Jag vill flytta hem, känner mig lite ensam.
Ska på skönhetstävlas med Nisse på söndag, jävligt roligt ska det bli. Skönt med ett söndagsäventyr.
Snart är det jul, jag minns tillbaka mysiga jular för många år sedan. Grinar lite av bara tanken.
Jag vill inte flytta hem, det är ju en nystart och en chans för något bra!
Jag är ambivalent.
Jag verkar ledsen men är egentligen glad. Måste bara sätta ord på hur jag känner.
Om man googlar prestationsångest så hittar man en bild på mig.
Om man googlar känslomässigt vrak likaså.
Om man googlar pank, ja tamefan hittar man en bild på mig igen.

Wow, punktform är bra skit. Lite lättare att med meningar få fram vad man försöker säga även om det är svårt. Jag har i 4 veckor tjatat och gnällt, grinat och funderat och jag får mig själv att känna mig ynklig. Så typiskt mig.

Nej nu jävlar nu gör vi dessa 4 återstående veckor helt jävla fantastiska. Snart är det ju för fan slut!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0