SLUT PÅ HELG

Ännu en helg slut! Veckan har varit grym även om jag så att säga väntat en del! Kommunikationerna ut till lilla Fiskis är ju inte riktigt något att hänga i granen!

Igår fredag väntade jag på Slussen mitt i natten! Lite över en timme då nattbussarna bara går en gång i timmen! Tack gode Gud för min bodyguardspray!

Har aldrig behövt använda den, men den gör att jag känner mig någorlunda safe. Ibland!

Service fredag och lördag har gått bra, dock inte lika mycket vin som jag räknat med. Men det kanske kommer!?! Vem vet!

Imorgon söndag har jag ett späckat schema, mässjobb fram till 18.30 och sen raka vägen till Norrtälje, sen jobb hela veckan igen! Nästa helg kommer jag dock hem på söndagen, måste fan få med mig lite köksgrejer upp! Kanske en och annan möbel! =)

Hemma runt halv tre i natt! Sova på direkten är det som gäller! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0