HEMGÅNG

Jajjemen, på lördag är jag tillbaka i Nyk om så bara för en dag eller två! Tillbaka på mitt älskade jobb som jag saknat bedrövligt mycket!

Kommer bli en grym kväll! Jag hoppas vi ses! =)

Märkte även att inlägget jag gjorde igår blev helt utan radbrytning, så jäkla typiskt! Men eftersom mitt internet på teleluren är överbelastat så fick jag blogga från paddan och då blir det tydligen så. Att fixa och dona med massa kod för en simpel radbrytning var inget jag riktigt satte på prio 1.

Praktiken börjar också gå grymt, nu får jag även lön för alla timmar utöver mina 32. Känns bra även om det innebär att det inte blir någon hemgång igen förrens till jul!

Har annars grymt mycket att stå i så någon rolig rapportering från den stora staden finns inte. Jag jobbar och sover precis som vanligt! Men på något sätt känns det ok, det känns som hemma! Bara lite större!

Har inte gått vilse på flera dagar så jag tror jag börjar hitta! Även det ger mig en stor Guldstjärna i kanten.

Mina bästa!! Jag saknar er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0