SKILLNAD

Det är skillnad! Enorm skillnad!

Nästan så man känner att vad fan har jag gjort i alla dessa år?!? Moment efter moment efter moment.

Hela mitt restaurangtänk med tempo, jobba hemåt, röj, rensa, fixa och trixa är helt raserat! Så gör man inte här!

För första gången i mitt liv jobbar jag stjärnkrog! Jag har varit mer gråtfärdig än glad. Jag har grinat när jag kommit hem av preatationsångest och stress! Stress över att inte förstå varför, stress över ett helt annat tänk och stress över ja fan allt!

Men det är inte bara hemskt även om jag gärna vill påskina det. Det är nyttigt, roligt och förbannat lärorikt! Jag provar viner jag aldrig skulle ha råd att köpa, viner jag aldrig annars skulle testa och jag jobbar grymt duktiga personer!

Glöden hos dem finns fortfarande kvar och det är fascinerande att se!

Jag tror jag kommer lära mig massor!!!

Annars känner jag mig nog mest bara ensam i en helt ny stad. Men som Emsan sa, det är bara till en början! =)

Allt löser sig tillslut!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0