PERMANENT FLYTT

Wow, nu börjar det kännas lite läskigt! Den första februari är jag då permanent bosatt i den stora staden Stockholm.

Jag har aldrig någonsin kunnat gissa att det var just den staden jag skulle bo i tillslut! Men det känns bra, jag har alltid haft en viss för kärlek till den stora staden och jag blir mer och mer förälskad för varje dag som går.

Ett nytt kapitel, en ny start, ett nytt jobb, en ny lägenhet!

Att under hösten leva på hoppet funkade tillslut. Jag är ett levande exempel på att allt, ja allt löser sig!

Jag ska börja med en ny blogg på ett eget domän! Dock är det lång tid tills dess! Så jag håller er fortfarande uppdaterade här tillsvidare! =)

Vi hörs och vi ses! Puss



Kommentarer
Johanna

Vad roligt - grattis!!

2011-11-23 @ 11:47:19
URL: http://johanna.livskick.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0