Efter helgen!

Wow, vaknar upp söndagmorgon men så ont i halsen att jag knappt vet hur jag ska klara dagen. Tror att tröttheten efter karnevalen satte sina spår direkt. Men det var bara att släpa sig ur sängen för att ta sig ner till jobbet, det var dags för den sista städningen. Gick hur smidigt som helst och efteråt fick vi en mysig middag på Hamnmagazinet. Bra stämmning, bra folk och ja helt enkelt supermysigt.

Jag har nu spenderat mina 2 lediga dagar med en hals som gjort sig påmind, att jag inte kan äta gör mig inget men när jag inte ens kan dricka kaffet jag gjort på morgonen då är det illa. =) Och till råga på allt hade jag allt kaffe på diskbänken igår morse, kaffebryggaren hade tydlig bestämt sig för att dö. Jag tyckte det var väldigt dålig tajming.

Hann dock med Ikea igår också, jag stoppade väskan full av strepsil och ipren och åkte dit för lite shopping. 1 matta, 1 hallmöbel och 3 blåa kassar senare var jag lyckligt trött hemma i lägenheten, som by the way ser förbannat bra ut nu! =)

Dock har jag fastnat helt för vitt, jag ser min budget bara flyga iväg. Fan!


Nej dags för sängen, jag hoppas halshelvetet mår bättre imorgon!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0