En söndag som den ska vara

Jag uppdaterar som vanligt väldigt dåligt. Men vad ska man säga. Det är mycket som snurrar, mycket som planeras och dagarna bara rinner iväg. Du min kära blogg har blivit åsidosatt. =)

Söndag alltså, den har snart gått och ja vart tog den vägen? Den har som vanligt bara förvunnit helt, och inte vet jag egentligen vad jag gjort heller. Då är allt i sin ordning, precis som det ska vara.

Börjar en ny vekca imorgon, blir säkerligen lite lunch på jobbet och sen även helt underbar måndagskväll. Vi kör igång med jobb tisdag till lördag sen. =)

Mina planer inför nästa höst tar jag tag i denna vecka, skicka lite ansökningar, leta betyg och ja allt annat som ska skickas iväg. Min projekt tar sig. Min dröm kommer mig närmare. Det är ju bara typ ett år kvar.

Det är faktiskt dags att sova, hittade lite bilder när jag gick igenom arkivet. De ligger mig varmt om hjärtat. =)

En het vanlig underbar dag i Sälen



Så kan det se ut....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0