=)

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen



Vilken vecka, hur lugnt som  helst. Jag har jobbat pinasamt lite, men jag gillar det. För en gångs skull kände jag mig värd lite ledighet. Glöm vad jag sa igår om att jag kände mig lat. Jag vill bara vara ledig! =)

Ibland börjar jag undra om mitt liv är en aning tråkigt. Jag har egentligen inget att berätta såvida ni inte vill ha en uppdatering om jobbet. Är det mitt liv? Jobbet? Det är dags för omvärdering. Nu, nyss, genast!

Som vanligt ska jag jobba imorgon med, så jag behöver sova. Tänkte fastna ett par timmar med photoshop innan sängen. Inte bra, men fan vad det är kul! =)

Det är nog utgång imorgon. Det brukar alltid bli grymt efter en 12-timmars. Vi ses på jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0