Jag <3 mitt jobb

Jag som trodde jag hade uppdaterat imorse, men nej det hade jag ju fan inte gjort. Usch, jag är mer tankspridd än vanligt och det känns som att jag egentligen borde ta in en vecka på spa. Men nej, det går inte. =)

Hur som helst, det börjar arta sig. All shopping för det här året är klart, himmel vad trist. Eller ja det var en tanke jag hade iaf. Men jag tror inte det kommer hålla speciellt lång tid. Jaja, jag kan ju försöka hålla i mina slantar iaf. Ett år går fort, jag får tänka så. =)

Dagen/kvällen har jag spenderat på Skavsta, himla trevligt med ett gästspel ibland. Och det känns även grymt skönt med ett till extrajobb i bagaget. Mer timmar, mer pengar. Har jag tur kanske jag landar på typ 200 timmar per månad och det skulle räcka alldeles lagom. - 10 + 10 det gör inget. Men i runda slängar. Ja vi får se hur det blir. Jag gillar hur som helst att jobba och det skänker mig sinnesfrid när pengarna rullar in. Haha inte för att man blir speciellt jätterik i retaurangbranchen. Men det är roligt. =)

Nej de är dags att sova, jobb imorgon, dock inte nattklubb. Kan det kanske betyda ett glas vin eller två? Kan hända, kan hända. =)

Vi ses imorgon istället. Puss





"Ena stunden ska du, nästa inte, och nu ska du igen. Jag börjar nu inse att jag faktiskt gjorde rätt val!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0