Jag blev ledig!

Jajjemen, idag intog jag min 5:e lediga dag och jag gillar det. Helgen på Öland tog sina krafter, dock inte lika mycket som jag trodde. Men jag behövde ändå en liten uns av ledighet.

Dagen som kort, jag spenderade 2000 kr mindre är 5 minuter. Helvete, och då var det inte, kors i taket, skor. Det var inte kläder, och det var inte något till mitt hem. Nä, det fick bli en extern hårdisk till då min nuvarande är full till bristningsgränsen och så har jag även införskaffat mig photoshop elements. Jag tänkte att det var dags. Att ångesten ligger över en struntar jag i fullständigt. Jag ville ha så jag köpte. No big deal. Eller?

Såklart jag var värd detta, jag som jobbat så hårt, jag som precis insett vad jag vill göra....hahaha ja försöka går ju. I det stora hela är detta ett onödigt köp jag är väldigt nöjd över.

Nja kanske dags att försöka sova, kvällen slutade med en massa vin. Aj, aj, aj, jag tänkte förbereda morgondagens inlägg redan här, jo men det är lika bra. Jag kommer må skit imorgon!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0