Maybe somewhere?

En tom sida. Ett nytt blad. En ny start. Japp, nu börjar det och denna gången ska det bli bra.
Jag är värd något mycket bättre.


Kvällen slutade bra, film och pizza med en av de bästa. Vänner är verkligen ovärderliga. =) Det blev till att se filmerna jag såg igår. De var ju så himla bra och budskapet i dem gör att hjärtat värker lite mera än normalt. Att bägge filmerna är baserade på verkliga händelser är bara ett stort plus. =)

Det är dags för sängen, måste hinna med att läsa lite. Just det, boken jag skrivit om förut är klar för länge sedan, jag har bara inte hunnit med att skriva om den. Men den var bra. En riktigt feelgood-story som du säkert känner igen dig i. Vi ses imorgon! Puss och godnatt!


Somewhere in this darkness, there´s a light that I can´t find.
Maybe it´s too far away...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0