ALL I WANT FOR CHRISTMAS

is a moment of peace. is a moment of love. is a moment of happiness.

Jag är fast, fast i ett sinnestillstånd av drömmar och av tankar och av allt man någonsin kan tänka på. Det är inget jag mår dåligt av utan tvärtom men jag funderar på hur hälsosamt det egentligen är. Hur kan man fastna i en värld som faktiskt inte finns?

HUR, VAD OCH VARFÖR?

Idag var väl en sådan dag, det har varit julafton idag men det har varit som vilken vanlig dag för mig som helst. Jag har ätit vanligt mat, jag drack kaffe imorse, jag gick till jobbet och jag kom hem. Känslan kommer över mig att det fattas något och jag vet precis vad det är. Men som sagt valet är mitt och någon gång i framtiden kanske jag också ser fram emot att fira jul. Kanske med nära och kanske med kära. Vem vet.

Jag ser iaf fram emot 2011, det ska bli mitt år enligt Cosmos astroguide som medföljde. Ha ha ha, ja det ska bli både framgångsrikt och hett och jag kan inte säga att jag tror det minsta på det. Men skulle det mot förmodan slå in, ja då är 2011 verkligen mitt år.

Nej jag ska ta och läsa klart min bok nu, krypa ner och bara ta världens längsta sovmorgon imorgon. Jag hoppas att alla människor där ute har haft en fantastisk jul och på något sätt fått uppleva det magiska som faktiskt denna högtid för med sig!






Kommentarer
Odinsilja

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-11-22 @ 07:00:08
URL: http://odinsilja.blogminds.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0