DAG 15; MINA DRÖMMAR

Jag drömmer om mycket, ibland kanske på tok för mycket. Man kan säga att jag är lite av en dagdrömmare....

Varje dag flera timmar om dagen finner jag mig i min egna lilla värld av drömmar. Det är mysigt och det känns skönt att ha ett mål i livet.

Jag drömmer om en dag då jag får känna mig framgångsrik. Det kan vara den dagen jag registrerar mitt egna företag, det kan vara den dagen jag köper min egna lägenhet, ja det kan nog vara vad som helst. Jag vill göra något med mitt liv så att jag den dagen det är dags att lämna jordelivet inte känner ånger. För något.

Jag drömmer också om en egen familj, jag drömmer om kärlek, jag drömmer om massor. Men det är sådant som får ta den tid det tar. Det är inget jag just för tillfället fokuserar på utan nu är det tid för att stabilisera mitt egna liv. Resten kommer sen. Om ett par år, kanske tio, kanske imorgon. Man vet aldrig när den dagen kommer som man kliver in i sitt alldeles egna drömliv. Jag är inte där än....men snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0