MELLANDAGSREA

Jajjemen, nu har vi mellandagsrea butiken. Kl 9 imorse var jag på plats för att städa ut julen och förbereda rean. Vilket jaevla meck. Planscher hit och flyers dit, men nu är det iaf klart. Vi fick dock en lugn start på rean och jag hoppas på anstormning imorgon. =)

Välkomna!

Annars är allt över förväntan bra. Jag känner mig lite som en ny människa hur konstig det än låter. Jag kan inte riktig sätta fingret på vad det är, jag bara känner mig mera glad. Jag har även de senaste veckorna fått ett nytt sätt att se på saker och framförallt ser jag inte bara mörker. Jag ser faktiskt ljus. Ha ha låter lite som att jag blivit frälst eller något.

Men jag måste sga att det känns som en lättnad och ibland har jag en konstig känsla av att det bara är en bubbla jag hamnat i, en bubbla som stänger ute allt och som gör att jag inte riktigt befinner mig i verklighet. Eller så är det bara helt enkelt så att jag överlevt min 25års kris och faktiskt insett att allt inte bara är svart.

Hallelulja. =)

Nej dags att sova, jobb imorgon med och på Nyårsafton då är det min tur att vara ledig! Hoppas jag.




Dagens rosor går till alla mina underbara vänner. Det är ni värda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0