24:e

Vilket väder det blev, jag hade räknat med strålande sol och värmeslag. Men ack vad fel jag hade, det blev istället mulet och faktiskt ganska kallt. Det får duga det med, och ibland känns det som att det är det som är svensk sommar på riktigt. Halvkasst väder och en smula kallt! =)

Det är dags för mig att bege mig neråt stadens centrum för ännu ett arbetspass. Det känns otroligt bra och jag ser fram emot en bra kväll. Ledig sen söndag, måndag och då kanske jag kan få något lite mer vettig att skriva om här i bloggen. Det blir ju ganska vanliga inlägg om jobb, jobb och lite mera jobb. Så jag ska klura ut lite roliga ämnen att diskutera här följande inlägg. =) Vi får hoppas på det bästa.

I helgen gästas jobbet av Minttu. Mums!

Vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0