Finally!

Som rubriken skriver har jag nu äntligen fått fart på mitt internet, efter samtalet igår till ComHem så funkade det typ halvdant så det var bara till att ringa idag med. Efter morgonens facebook, blogg, nyhetstittande så blev mitt internet helt knas. Det funkade inte att ladda någon sida alls och då var jag ansluten till internet. Nu ska det funka iaf. Tack ännu en gång för trevlig service.

Ibland drar man sig för att ringa till diverse kundtjänster för att man vet att de är på tok för otrevliga. Jag förstår inte varför, man ringer ju inte i onödan, man ringer ju för att något inte står rätt till. Jag ger dagens stjärna till alla kundtjänster med trevlig personal! Well done!

Jag har fortfarande inte riktigt kommit ifatt med min tidsplanering, men jag gör mitt bästa. Bara jag är i tid för jobb kl 4. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0