Jo men det gick tillslut.

Äntligen fick jag ordning på designen. Det är inget speciellt som hänt utan jag har bara ändrat lite färg och så. Som nybörjare så är det här med designen ganska svårt. Men vill man så fixar man. Men allt detta om koder hit och koder dit gör mig alldeles snurrig i kolan.Men jag börjar haja grejen snart. Mycket kvar tills jag har ått den precis som jag vill ha, men det får ta tid! =)

Måste bara rekommendera den här sidan till alla som behöver hjälp med sin egna sida. =)

Måndag idag alltså, det är fortfarande skitväder här hemma så motivationen till att gå ut är ju inte riktigt på topp. Det är till och med kallt, i slutet av juli? Vad hände där liksom?

Har inte mycket kvar av boken som jag köpte för några dagar sen, ska se till att läsa klart den snart så vi får se hur betyget blir. Det verkar lovande hitills.

Dags för en sen lunch! Uppdaterar senare ikväll!


Kommentarer
Henrymelisa

Great site

2011-05-15 @ 09:55:14
URL: http://henrymelisa.blogmedics.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0