2 days off! =)

Regn, regn, regn! Idag har det regnat hela dagen, och fortfarande nu efter 11 timmar så faller regnet. Det verkar som att det inte finns något slut! Men det är skönt, detta har vi väntat på. =)

Jobbet idag gick smärtfritt, ingen av uteserveringarna kunde hållas öppna så det blev en sittning inne istället. Men jag tycker det kan vara lika mysigt, man tänder massa ljus och bara har det trevligt. Så jag gillar faktiskt när det regnar. det blir en helt annan atmosfär inne på restaurangen. Me like!

Nej det börjar faktiskt bli sent nu så det är dags att gå och lägga sig, tråkigt men sant. Jag ser fram emot två lediga dagar nu. Ska bli så skönt. Det blir ett långpass i skogen imorgon och även det ser jag framemot. Jag hoppas verkligen att min motivation håller i sig nu! Det vore så skönt att få in lite träning på rutin....

För ett tag sen hittade jag enormt fina ljuslyktor på en butik här i Nyköping. Visst är de härliga?







Lila är riktigt snyggt ibland!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0