AMERICAN PANCAKES

Jajjemen, idag lyxade jag till min frukost ordentligt. Med amerikanska pannkakor, ni vet lite extra fluffiga och lite extra goda. =) Dock har jag insett att detta var enbart en engångsföretelse. Att se disken och framförallt spisen efter mina hopplösa försök att laga mat är verkligen inte något som höjer humöret. Men det var gott iaf och sen hur nyttigt det är att äta pannkakor till frukost det är en annan femma.

Mitt älskade vinterväder har återvänt, det är vitt, det är kallt och det är snö. Underbart, vackert och ljuvligt. Igår efter min biodate med Harry och systrarna Alm tog jag mig en uppfriskade promenad hem till Stenkulla, det var en aning blåsigt med det var ändå vinter.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0