Dancing, like a Paparazzinight

Herre min jösses vilken kväll. Vi började med våran afterwork vid halv elva snåret, det var en lugn början och vi snackade skit och hade det bara allmänt trevligt. Fortsatte ner till Tellus och körde igång på riktigt. Vi dansade och dansade och dansade hela kvällen lång, eller ja den timmen som var kvar iaf. =) Och det var länge sedan jag dansade så att svettpärlorna trängde fram i pannan då jag oftast alltid hamnar i baren. Konstigt det där, jag förstår ingenting. =)

Men men en helt underbar kväll i dubbelbemärkelse. Tack ännu en gång L som höll mig sällskap i telefonen hem!

Nej det är ju dags för jobb snart, jalla jalla. Vi ses.


Kommentarer
Linda

Som sagt... Nästa gång du ska släpa dig hem från krogen i din väldigt obehagliga stad är det mig du SKA ringa, speciellt när du var så på arslet som igår;)!!! Lova att ta det försiktigt! Men nu vet jag ialf vad du har för färg på cykeln :)

2010-11-14 @ 01:30:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0