De första 10

Idag på Blogg.se´s framsida så var det med ett inlägg om en tjej som skrivit en lista. En lista med 100 saker hon skulle göra innan hon dör. Jag vet att jag någonstans i mina gömmor har en sådan lista. Det gäller bara att hitta den eller varför inte skriva en ny? Det blir nog svårt att komma på allt med en gång och listan jag en gång börjat på innehöll flera saker som jag redan hunnit med att göra. Så jag tror det är tillfälle för en ny. Ja, det är dags. Nu börjar vi.

Jag ska innan jag dör
  1. Skriva en bok. En bra bok.
  2. Besöka Paris för en tur upp i Eiffeltornet. En klyscha? Ja jag vet, men jag vill så gärna.
  3. Bli ekonomiskt oberoende.
  4. Starta ett eget företag.
  5. Bilda min egen familj.
  6. Känna mig riktigt riktigt lycklig.
  7. Få en bild jag tagit publicerad.
  8. Bli fantastiskt bra på vin.
  9. Våga hoppa fallskärm.
  10. Ta dykcert.
Fan det här var en utmaning. Så jag fyller på efterhand, bockar av efterhand. Vi ses. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0