Friends..

Mina vänner är mina bästa. De gör mitt liv rikare.
Jag är lyckligt lottad som har er.


Har spenderat kvällen med färg, gardiner och ännu mera färg. Ja ännu mera färg sen förra inlägget. Jag blev inte riktigt nöjd med mina nya garderob, men nu är den faktiskt mysig(?) Hur man nu kan tycka en garderob är mysig....
Jag börjar trivas väldigt bra här hemma!

Dock är jag en smula besviken på mig själv angående målning. Det är sjukt jävla tråkigt att sandpappra allt innan så jag har gjort det lite så där halvdant och resultatet är därefter. Jag skulle ha lyssnat på Linda...

Typiskt.

Det är ju tur att jag bor i hyresrätt och inte får göra om som jag vill. Det är enligt mig väldigt bra, för annars hade jag nog tagit mig vatten över huvudet och det hade blivit väldigt dyrt.

Nej nog av svammel, det är dags att sova! Godnatt och sovgott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0