Halv sju

Redan, vart fan tog tiden vägen? Jävlar den har gått på tok för fort. Ja ja inget att göra åt saken.

Tackar gud för att jag fick en snabbfika hos S idag, kaffe och en cigg. Passar mig alldeles utmärkt. Jag kom ut, cyklade en sväng, fick kaffe på köpet och hann med en sväng på Ica. Starkt jobbat! Bra jobbat! Jag kan ju inte sitta inne hela dagen bara sådär, även om det faktiskt funkar vissa gånger.

Inte blir det nog utgång heller, och innerst inne är det så jävla underbart! Vem orkar med alla dessa små 18åringar som springer omkring som om de ägde hela stället? Inget ont mot dem nu, men de tråkar ut mig. Jag känner mig ibland riktigt riktigt gammal. Typ som nu!!

Nej det är blir nog kvällens enda inlägg. Men vi får se, jag kanske ångrar mig. Nej nu ska jga se till att framkalla lite bilder, det är tid för det nu! =)


Bildkälla som vanligt är


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0