Keep going strong..

Jag fortsätter, snart är jag iaf halvvägs! =)


35. Äga ett stort fint hus.
36. Bo utomlands i ett år.
37. Resa jorden runt.
38. Fixa ett nyårslöfte jag faktiskt kan hålla.
39. Läsa alla böcker som nämns i denna bok.

40. Åka till Las Vegas och bränna pengar.
41. Flyga helikopter över Himalya. Ni trodde väl inte att jag skulle orka bestiga ett berg?
42. Simma med delfiner.
43. Göra upp med min rädsla för mörker.
44. Förverkliga hela denna lista.
45. Starta ett eget bokförlag.
46. Få mer än 100 läsare en dag på denna blogg.
47. Lära mig att laga mat som faktiskt går att äta.
48. Tillbringa julafton på en solig sandstrand. kanske nästa år?
49. Köra en bil jag aldrig skulle ha råd att köpa.
50. Äta sushi i Japan.
51. Se en OS-invigning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0