NATTLIGA CRAVINGS



Har försökt sova sen halv tolv, men ikke.
Efter åtskilliga varv av vridningar var det bara att gå upp. Har jag inte kunnat somna än så lär jag inte göra det nu heller. Har inte riktigt fastnat i någon bra bok än, har nog inte i mitt esse för att läsa klart hundraåringen heller, även om det faktiskt verkar vara en helt fantastisk bok. Men men jag har ju ett gäng på lager =)

Imorgon blir det en sväng förbi förrådet eller ja det blir ju lite senare idag...det är dags att damma av alla dessa guldkorn som gömmer sig där nere. Blir nog en helt fantastisk dag imorgon. Nej nu är det godnatt på riktigt.

Dagens möte;
Ännu en gång har det bevisats för mig att konsten att lita på människor bara är hyckleri. Det är ett påhitt av mänskligheten som egentligen aldrig borde ha uppfunnits. Resten får va osagt för all framtid, jag finner inga ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0