Snöflingorna faller...

Jag slapp bli besviken. Det har nu trillat ner en hel del snö och det bara fortsätter att snöa. Dock är det nätt och jämt snöstorm ute och det var ju inte riktigt det som jag beställde eller? =) Jag tycker det är alldeles underbart att se snö!!


Så här ser det ut nu, jag hoppas på mer! =)

Annars hoppas jag på en grym da, känns en aning konstigt att gå tillbaka till jobbet efter en vecka ledigt men det känns samtidigt bra. Ska bli skönt att få något att göra nu så inte min lägenhet rasar för fullt med alla olika målningsprojekt. Ha ha kan man vara mer hopplös? =)

Nej det är dags för frulle, kaffe är redan slut och klockan tickar på i sin vanliga fart!
=)

Vi ses ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0