Väntetid?

Ja det kan man kalla det. Tiden mellan färdigfixad och jobb. Idag är den längre än någonsin. Är det för att jag fakiskt pallrade mig upp imorse för att slippa känna att jag sovit bort hela dagen? Ja kanske. För nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 2 ½ timme tills start och jag har nu på morgonen diskat, dammsugit, målat, duschat, ätit frukost, druckit kaffe, bloggat och facebookat. Och nu då?

Nej det får bli en kopp kaffe till....

En annan sak, rekommenderar verkligen Crimson.se om ni ska framkalla era foton, göra förstoringar eller något annat kul. Guldstjärna i kanten till dem, jag är supernöjd! Ramarna jag köpte på Ikea var inte riktigt passande. Jag måste hitta ett par bättre. =)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0