Vi fortsätter på "Listan"

Ja jag tyckte det var dags nu, nu ska vi se till att få igen denna lista så jag kan börja bocka av istället för att lägga dit! Ja vi får se hur många jag kommer på. Kom sen att tänka på vad som händer om jag inte fixar hela listan innan jag flyttar vidare till nästa värld? Ja det tåls att tänka på.



11. Äga ett par snuskigt dyra skor
12. Få en stjärna på "Walk of Fame" =)
13. Se alla avsnitt av serien 24. Ska tydligen vara en sjukt bra serie.
14. Gå på Oscarsgalan
15. Äga en sjukt snygg, sjukt dyr klänning (till oscarsgalan). Finns de att hyra?
16. Åka brandbil med sjukt snygga brandmän
17. Orka springa en mil
18. Ta en egen bild på New Yorks Skyline
19. Få 2.0 på högskoleprovet
20. Kolla på en fotbollsmatch live, nu pratar vi inte korpfotboll.
21. Lära mig surfa
22. Lära mig franska
23. Se ett norrsken
24. Åka väggen i tandådalen
25. Ha ett vinterbröllop med massa snö
26. Tänka mer på välgörenhet
27. Rädda någons liv
28. Säga "I love you" till någon
29. Köra Route 66 med sjukt bra sällskap
30. Sluta röka
31. Klappa ett lejon
32. Någon gång börja äta mer hälsosamt
33. Skriva en artikel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0