You are amazing just the way you are

Jag har hunnit med mycket idag om jag får säga det själv. Pratat med jobbet, diskuterat med vänner, vägt fram och tillbaka hur jag ska göra, vad jag vill göra. Att det ska vara så svårt.

Jag har även deltagit i en kurs i skrivande och jag har redan påbörjat min idé till en egen bok. Jag har inga förhoppningar om att det ska gå vägen utan jkag skriver mestadels för migsjälv. FÖr det är skönt att skriva och jag gillar det. Vi får se hur projektet går. Jag ska bygga karaktärer, forma en historia, fylla den med glädje eller kanske sorg. Ja vi får helt enkelt se. Tiden får utvisa utgången på det hela.

Annars lyckades jag laga mat idag som faktiskt gick att äta. Jag ger mig själv en guldstjärna i kanten. Sen att det var kyckling (vad annars) och ris man kokar i påse, men det är en annan femma. Jag fick det ätbart och det är fan huvudsaken. Jag är stolt!

Nej jag måste fortsätta med mitt projekt här. Vi ses senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0